Оновлено систему інформування про відключення.
Тепер доступні денні графіки — актуальна інформація про відключення на наступну добу, яка міститиме лише білі та темно-сірі зони.
Графік оновлюється щодня протягом години після отримання відповідної команди від НЕК “Укренерго”. Остання година темно-сірої зони закладається на проведення технічних робіт для повернення світла.
Актуальну інформацію також можна отримати у чат-боті Viber і Telegram.
Перевірка поточних відключень за адресою
Бажаєте дізнатись чи є зараз за Вашою адресою аварійні або планові відключення, або ознайомитися з графіком стабілізаційних відключень (ГПВ), просимо ввести адресу українською мовою використовуючи кирилицю. Пошук адреси можна здійснювати як за новою назвою, так і старою.
Для того, щоб графік стабілізаційних відключень був завжди під рукою, реєструйтесь у чат-бот Viber або Telegram
Через складну схему підключення, на жаль, зараз не має можливості давати прогнозований графік стабілізаційних відключень. Ми вже працюємо над вирішенням цього питання.
Якщо в графіку відключень:
- відсутня потрібна вам адреса
- відсутнє світло у зоні, що гарантує його наявність (на графіку білий колір)
Якщо у вас відсутнє світло і:
- відключення за вашою адресою не зафіксовано
- немає термінів повернення світла у вашу оселю
-
Про графіки
Чому ви змінили підхід до інформування?
Ми постійно прагнемо вдосконалювати свої сервіси та ретельно аналізуємо звернення клієнтів. Тому ми даємо дієвий інструмент, який дасть змогу планувати свій наступний день та виключити певну невизначеність світло-сірих зон на графіку.
У мене змінилась група відключень?
Ні, приналежність до групи не змінились.
Як часто графік буде змінюватись?
Графік буде публікуватись з 00.00 години на сайті. Його зміна залежить виключно від зміни команд на застосування відключень. А команди залежать від споживання електроенергії. Якщо споживання чи виробництво електроенергії змінюється – НЕК Укренерго оперативно надає нові команди на застосування відключень. Прогнозувати кількість таких змін, на жаль, не можливо.
Чому ви не публікуєте графік відразу після команди НЕК?
Денний графік відключень на добу публікується о 00:00, а не відразу після отримання команди від Укренерго, оскільки графік базується на команді НЕК Укренерго на застосування певної кількості черг відключення. Ці команди базуються на основі балансу виробництва та споживання електроенергії. Оскільки споживання динамічно змінюється, ми намагаємось формувати графік ближче до часу відключення.
Як мені дізнатись графік на тиждень?
Тижневий графік доступний на сайті, в якому будуть залишатися світло-сірі зони, в яких можливі відключення світла. І після команди Укренерго на наступну добу ці заплановані графіки будуть оновлюватися і ставатимуть фактичними.
Куди зникла світло-сіра зона?
Світло-сіра зона в фактичних графіках не зникає, а трансформується в графіку на наступну добу в білу або в темно-сіру. Це зроблено для того, щоб клієнти могли краще планувати свій день.
-
Повідомити про відсутність світла
Що мені робити якщо хочу подати заявку по аварійній ситуації?
В прешу чергу варто звертатися до Вашої керуючої компанії/ОСББ/ЖБК, адже світло може буте відсутнє з причин, пов'язаних з роботою систем будинку або Вашої оселі.
Якщо ж питання стосується аварійної ситуації та не відноситься до компетенцій керуючої компанії/ОСББ/ЖБК - Ви можете подати заявку на сайті. Також, можливий варіант - подзвонити нам в контакт-центр, проте доведеться трохи почекати відповіді оператора, адже дзвінків зараз дуже багато.
Також ви завжди можете написати нам в приватні повідомлення Facebook.
Що мені робити, якщо адреси немає у графіку?
Це може означати, що Ваш будинок не будуть відключати, так як це технічно неможливо, або він під'єднаний по мережі критичної інфраструктури. Але, якщо відключення відбуваються на тривалий час, а будинку все ж нема у графіках - заповніть, будь ласка, форму. Ми перевіримо інформацію та додамо будинок у графік.
Що мені робити, якщо дуже тривала відсутність е/е - понад 24 години?
- Світла немає тільки у Вашій квартирі? Перевірте запобіжники та викличте електрика. В жодному разі не намагайтесь провести ремонт самостійно! Це небезпечно!
- Світла немає тільки у Вашому будинку? Зверніться до свого ОСББ, ЖБК чи УК, можливо у Вас аварія на внутрішньобудинкових мережах.
- Світла немає і в сусідніх будинках? В першу чергу перевірте чи діє екстрене або стабілізаційне відключення на нашому сайті. Якщо відключення стабілізаційне - дізнайтесь час відновлення світла у графіку вище. Якщо відключення екстрене - доведеться трошки почекати, електропостачання може бути відсутнє довше. Якщо світла немає більше 24 годин поспіль - можливо у вас виникла локальна аварія. Напишіть нам в приватні повідомлення Facebook або ж подайте заявку на сайті.
Я представник ОСББ/ЖЕК і хочу повідомити про реальну аварію?
Для того, щоб передати інформацію про аварію, можна зателефонувати на лінію контактного центру для юридичних осіб +38 (044) 459 07 40, передати заявку через форму на сайті або через приватні повідомлення Facebook. Вам обов'язково потрібно вказати, що Ви є представником керуючої компанії та повідомити додаткову інформації щодо ситуації (стан запобіжників, тривалість відключення, наявність напруги на вводах).
-
Поширені запитання
Чим відрізняються стабілізаційні та екстрені відключення?
Стабілізаційні відключення – це відключення які відбуваються на завчасно визначений об’єм електроенергії, яку потрібно зекономити, наприклад, на 200 МВт. Оскільки цей об’єм спрогнозований для кожного міста/області, ми маємо змогу рівномірно його розподілити між різними споживачами і скласти графік, згідно якого світло відключатимуть у всіх по черзі.
Екстрені відключення відбуваються тоді, коли треба збалансувати енергосистему на більшу потужність, ніж це передбачено графіком. Таке навантаження на систему неможливо спрогнозувати заздалегідь, команду на додаткові ліміти і обмеження наші диспетчери отримують раптово і мусять виконати протягом 10-15 хв. Тому нам доводиться відключати одночасно більше споживачів і відключення не відповідає графіку.
Як зрозуміти, чи маю аварійне відключення чи діють обмеження споживання?
Інформація про будь які відключення публікується на сайті компанії. Введіть Вашу адресу та дізнайтеся про поточні відключення. Також, на головній сторінці нашого сайту ми оперативно розміщуємо інформацію про те, чи діють зараз графіки стабілізаційних відключень, або застосовуються екстрені відключення.
Чому важко додзвонитися до КЦ? Куди я можу повідомити проблему чи поставити своє запитання?
Під час екстрених відключень ми справді фіксуємо величезну кількість дзвінків до контакт-центру, яка більше за звичайну у 6-10 разів. Дуже часто, під час екстренних відключень, відбуваються повітряні тривоги і наші співробітники йдуть у бомбосховище, щоб продовжити працювати вже звідти, але їм потрібен час на переміщення. Через це зростає тривалість очікування на лінії. Однак Ви завжди можете повідомити про проблему чи дізнатися актуальну інформацію на сайті, чи на сторінці Facebook.
Чому за моєю адресою екстрені відключення, якщо вже давно не було обстрілів?
Ворог завдав минулого року величезної шкоди енергосистемі і зараз не полишає спроб лишити нас без світла. Енерегетики працюють не покладаючи рук, щоб ремонтувати, посилювати та забезпечувати країну світлом. Однак коли споживання надто зростає, щоб вберегти енергосистему від масштабних аварій доводиться проводити відключення. Ми розуміємо, наскільки важко вам знаходитись без світла. Але просимо вас набратись розуміння та вірити в енергетиків, ми робимо все, аби відключення були якомога коротшими.
Чому світло вимикають вночі?
Обмеження споживання діють як вдень, так і вночі. Тому що попри зменшення навантаження вночі - споживання електроенергії все рівно продовжується, особливо в холодний період. Нічні обмеження менші, ніж денні, однак вони також потрібні, щоб не сталося аварій на електромережах та підстанціях.
Чому пошкоджені мережі так довго ремонтують?
За рік енергетики відремонтували всі ключові енергооб'єкти генерації та електромереж. Зробили все можливе для того аби пройти цю зиму без відключень. Однак ворог не полишає своїх спроб лишити українців без світла і продовжує атакувати станції генерації, і це може привести до необхідності відключень. Проте вірте в енергетиків і воїнів ППО, ми робимо, все аби уникнути відключень!
Чому електроенергію продають за кордон, коли ми сидимо без світла?
Відключення відбуваються для запобігання аварійних ситуацій в енергосистемі. Україна не продає електроенергію, яка потрібна українським споживачам.